.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معضل زباله گریبانگیر طبیعت مازندران

استاندار مازندران گفت: هم اکنون یه واسطه نیود مکان مناسب برای دپوی زباله ها در شهرها. معضل زباله گریبانگیر طبیعت مازندران شده است.

سید علی اکبر طاهایی در دیدار با مدیران ارشد کمپانی اس دبلیو تی مالزیف بر روابط دوجانبه دو کشور مسلمان ایران و مالزی تاکید کرد و اظهار داشت: تولید زباله در مازندران در حال افزایش است.

وی افزود: در آینده نزدیک آزاد راه شمال افتتاح خواهد شد و بر افزایش تولید زباله مازندران به خصوص در ایام تعطیل اضافه می شود.

استاندار مازندران به حاد بودن وضعیت زباله در مازندران اشاره کرد و افزود: با شرکتهای مختلفی در حال مذاکره هستیم که از طریق برنامه ریزی درست و زمان بندی مشخص این مشکل استان هرچه سریع تر رفع می شود.

طاهایی یادآور شد: موضوع زباله مازندران به حدی جدی است که فرمانداران، شهرداران و شورای شهر برای حل این معضل تمام توان خود را به کار خواهند بست.

رئیس شورای پسماند مازندران اذعان داشت: به غیر از زباله ای که روزانه در مازندران تولید می شود، زباله هایی که از سالهای گذشته در مراکز دفن زباله امحاء شده باید برای تولید برق در کارخانه مورد استفاده قرار گیرند.

استاندار مازندران به سرمایه گذاری در مازندران اشاره کرد و گفت: برای اجراء و سرمایه گذاری شرکتهای خارجی در مازندران از تمام ظرفیت قانونی استفاده خواهیم کرد تا مراحل انجام کار به سرعت انجام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مرداد 1390
ولی شهردار ساری به بیست تا بیست وپنج نفر تو مدیریت پسماند ساری حقوق میدهد که بجای فرهنگ سازی
کاهش زباله گل پوچ بازی می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.